Buckets och massage!

Fortfarande kvar pa Phi Phi. Vi gillar denna o mycket! Sa mycket att vi stananr ytterliggare en natt. pa dagarna myser vi pa var favorit strand long beach och pa kvallarna slappar vi pa balkongen.

Igar beslot vi oss dock for att ga ut och dansa lite. Det brojade med att jag och sara gjorde en manikyr pa stranden hos vara favvo masoser. Sedan inhandlades 2 buckets. (Bucket = en hink fylld med is, en flaska rom, soft drink och redbull.) Detta blir helt enkelt en haxblandning. Vi drack dessa samtidigt som vi spelade yatzy med vara lakarstuderande grannar kalle och par! Mycket trevligt. Anmarkning: Jag vann! Jag var helt sjukt bra!

Sedan gick vi ut och dansade lite. traffade en massa folk som jag traffat i Australien men man blir liksom inte farvand langre!

Lite senare pa kvallen forflyttade vi oss till ett annat stalle dar thai boxning stod pa schemat! Lollo ville mer an garna vara med och jag och sara stottade glatt. tur nog sa boxades hon inte! Kvallen var valdigt trevlig!

Just ja! Igar sag jag apro Sa homla sota! Vill ta med en hem. Men det blir for dyrt om jag maste betala en till flygstol.!

Imrogn vantar sol och bad! Igen!

Tog idag en fotmassage sa jag gar forljuvligt nU!


Kommentarer
Postat av: bror

härligt med "masse"!hoppas ni har minst lika bra väder som det är här i malmö.Idag är det riktigt varmt för att vara april.Du måste komma hit och hälsa på när du kommer hem!.kramar johan

2007-04-24 @ 08:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback