Skyfall och god mat!

Vistelsen har i Thailand ar da bara foooor bra! Jag blir sa bortskamd att det skriker om det! (Tack mamma och pappa!)

Motte upp mamsen och papsen pa Bangkoks flygplats. Darifran fortsatte resan mot Trat och Koh Chang. HAr bor vi pa ett resort. Detta resort ar faktiskt (Tro det eller ej!?) battre an det pa Whitsundays! Maten ar toppen och solstolrna ar ycket sov vanliga! Tro mig jag vet, for det anda jag i stort satt gor har ar att ata sova och sola! Och mysa med mamma och pappa forstas! 

I forrgar pa sjalvaste skartorsdagen sa red jag elefant! Galopp galopp elefent, hordes det i den thailandska djungeln! Pappa holl i sig hart i stolen och det blev inte battre da han fick veta att farliga ormar  (kobror) befanns sig i omradet! Mamma och jag badade aven med elefanterna. Om man ska beskriva hur en elefent kanns sa art det typ som att klappa en skrovlig gris med langa harstran lite har och var! Dock mer pa huvudet. Orenen ar rosa med svarta prickar!

Imorgon bar det vidare ut i o varlden. On Koh Maak vantar och dess lugn!

Lugn marit jag har inte pratat sonder paronens oran! (Yet!)

Kommentarer
Postat av: Elin

GLAD PÅSK! Klä dig i gult, då blir Thailands kung glad!

Postat av: Brita

Bada med elefanter. grump. nu blir jag avundsjuk, Anna. Lova mig bara att inte gora allt sant dar kul nu, spar lite till det att jag kommer!!! pusskalas!

2007-04-08 @ 10:47:35
URL: http://tintintin.blogg.se
Postat av: Britas mamma

Tjenare tjejen!
Det låter häftigt att få bada elefanter!
Jag såg en helläcker RÖÖÖÖÖÖÖÖD basker på Kupolen under helgen. Gissa vem jag kom att tänka på?

Hoppas att du har det skönt och jag vet att dina föräldrar njuter av dig lika mycket som njuter av att bada elefanterna...
Ja din pizza gick rakt in i mitt hjärta.
Britas småsyskon ska få testa av en svenskvariant innan helgen. Det kanske måste bli på fredag för det måste jussom vara RAWSON RETREAT till det hela( för de över 18)
Lycka till och ha det mysigt i värmen och vågskvalp.Tänk på att det är grått,råkallt i Sverige. Borlänge hälsar.
Kram,
Eva

2007-04-10 @ 17:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback