Fullmoon

Festade igar loss pa det omtalade fullmoon partyt pa koh panang. Det var riktigt skojj! Musiken flodade ut fran hogtalarna medans man stod pa stranden och svangde loss!

vart ett besok med andra ord!

Annars har inte alltfor mycket hant i denna varldsdel. vadret ar inte det basta sa igar shoppade vi loss. Jag investerade i ett par riktiga solglasogan. Behover ett par bra glasogan da jag laser i solen! For det blir valdigt mycket lasande nufortiden! 

Har traffat Tobbe och Koski igen. Sa dom sallsapade oss till Fullmoon. Ju fler desta battre!

Vi tankte stanna har tills pa sondag for att da ta en VIP buss upp til bangkok. Dar aker Sara och lollo vidare och jag traffar Brita igen! Gladje!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Här lyser solen och våren har kommit på allvar. Vi saknar dig. Puss mamma

2007-05-02 @ 13:14:51
Postat av: Från mamma

Fullmoon i Danmark är inte så dumt det heller.

2007-05-02 @ 20:35:19
Postat av: Elin

Hahaha, nya solglasögon...igen :) Men det är klart, du har kanske slitit ut dina andra 100! Kramar!!!

2007-05-03 @ 18:27:35
Postat av: Elin

Förresten, vad betyder Koh?

2007-05-03 @ 18:28:53
Postat av: Maria

Det finns inte ord att beskriva min avundsjuka!

2007-05-06 @ 22:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback